Dagen

Tjo!

Har inte berättat om min dag i ett inlägg på ett tag nu. Därför saknar jag en egen blogg där man bara kan skriva av sig allt man vill liksom. Här känns det som att man måste vara lite mer vårdad eftersom två andra bloggar här. ELLER HUR MAN NU SKA SÄGA JAG VET INTE ORDET PÅ SVENSKA.

Började dagen med att ta spruta, var asnervös innan men så fort vi gick igenom korridoren till sjuksköterskan blev jag lugn. Vi alla gick in dit och satte oss i väntrummet och hon sa åt någon att börja, jag bara ställde mig upp och gick in dit heeeelt själv. *stoltchey*. Nästa spruta kommer jag få ta på skolavslutningen, fml.

Sen var idrotten sjuuuukt rolig! Vi körde fotboll med killarna och jag och Izabelle skrek åt dom att passa oss, sprang runt som galningar och hade allmänt kul. Trodde seriöst inte att fotboll kunde vara såhär jäkla kul! Första lektionen på typ tre år som faktiskt varit rolig.

Men nu ska jag sova för om jag ska orka plugga någon SO på morgonen måset jag skynda mig. JAG HAR INTE ENS ÖPPNAT BOKEN. Fast jag kan ganska mycket av det men det är väl 1/3 jag inte kan.. DAMN IT.

MEN NU SKA JAG GÅ HEJDÅ PUSS.


♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0