25/4-12&26/04-12

Hej på er alla härliga människor!

Förlåt för att jag inte bloggade ett ordentligt vardagsinlägg igår - men jag hade ingen tid! På dagen åkte vi först till tingsrätten vilket jag slängde upp ett inlägg med en bild på Kamilla i (klicka här). Ganska tråkigt om ni frågar mig, men ändå intressant på något knasigt vis. Senare på dagen hade vi NO i skogen vilket var väldigt tråkigt, haha. Blev alldeles svettig och dann. Sen så hoppade vi över gitarren eftersom vi slutade så tidigt och orkade inte vänta. Men vi tar igen det nästa vecka istället!

Idag så var dagen helt okej. Igår mådde jag sisådär också men idag mådde jag faktiskt bättre! Fast lite risig känner jag mig allt, men verkligen på bättringsvägen.

Just nu är jag fullskiten i läxor och plugg till prov iallafall. Ända anledningen till att jag gick in på datorn var för att renskriva en skrivuppgift vi haft i ett par veckor i skolan, Huset heter det. Måste mejla den till min lärare senast idag så japp.. Känner mig inte direkt lite pressad, haha. Har dessutom ett jättestort Spanskprov att plugga till som vi också har imorgon. Ugh, är verkligen inte taggad till spanskan. Känns aldrig som att jag lär mig någonting eftersom jag får plugga som en dåre inför varje prov.

Men! Här dyker bilder upp från båda dagarna. Puss på er! / Mathilda










/gårdagens outfit/vi stod och lyssnade när min SO-lärare berättade om Engelbrekt Engelbrektsson/jag och Emma i tingsrättens ''väntrum''/Sara, jag och Emma utanför Nicholai-kyrkan där vi lyssnade på någon religiös stolle som sjöng/kyrkan/världens finaste vän♥/Emma råkade tatuera bänken.. haha!/träden påväg till baracken hade blommat och jag var bara tvungen att ta kort på dem idag/hjälpte lillebrorsan med läxan förut/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0