Dagens dag

Tjenare!

Dagen idag har väl varit rolig. Skoldagen var ganska rolig, även fast killarna mobbade mig hela tiden! Men det får man fanimig stå ut med. Hellre att dom retas än att dom är elaka. Men har blivit generad tusen gånger dom senaste dygnen känns det som haha!

Efter skolan så hade jag utvecklingssamtal. Gick väl ganska bra, det ända vi gjorde var att skriva att jag klarat alla mål och mina nya mål. Inget speciellt alls.

Sen åkte jag och mamma och handla, vi ska grilla ikväll! Fyfan vad härligt. Har också smakat cheeseburgare-chipsen, sjukt goda! Men hur snevridet är det inte att göra chips med smak utav CHEESEBURGARE? Haha fettxfett=dubbelfett liksom. Fast seriöst dom var läskigt goda.

Nu ska jag fortsätta med min berättelse i word i någon timma innan jag ska sätta mig med plugg, matteprov och spanskläxa tills imorgon. Awesome.

PUSS PÅ ER!



/majs och halloumi, GOOOOTT!/cheeseburgarchips/

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0