Get out, get out, get out of my head

Hej på er!

Sitter just nu och knåpar på bloggnamn medan jag skriver på en ny berättelse jag precis börjat på i word. Har riktigt bra visioner för denna så jag hoppas det blir bra.. Haha.

Förlåt så himla mycket för att jag inte bloggat på aslänge men det har hänt så himla mycket! På valborg var jag med Vilma hela dagen och vi sov även över och var hela dagen igår, riktigt kul måste jag säga! Sen idag har jag varit i skolan hela dagen, gitarr efter skolan som var rolig och sen kom jag hem och svettades som en gris för vi har så himla varmt i huset och var helt snurrig. Har inte druckit någonting idag knappt.

Till och med idrotten var rolig i skolan idag, helt sjukt ju. Hatar idrott egentligen. Värsta ämnet som existerar. Förutom SO.

Orkar inte skriva något mer och orkar inte stoppa i iphonesladden i datorn. Ska chilla istället. PUSS PÅ ER!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0