Några dagar

Hej!
Har gått ett tag sen jag bloggade sist men har haft en hel del att göra, och om jag inte minns fel så bloggade jag senast i måndags och eftersom jag inte har något bättre att blogga om tänkte jag berätta lite vad som hänt,
Tisdag: Hade skola, ganska kul fotbollsträning på kvällen.
Onsdag: Hade skola, efter gitarr och när jag kom hem städade jag och bakade som blev helt misslyckat.
Idag: Skola, teori i fotbollen på kvällen.

Och imorgon fyller jag år, den sista dagen som 13 år blev riktigt dålig av minst 10 helt olika saker. Så ska bli skönt att lägga lite bakom sig i köra på nytt liksom. Eller något sånt. Aja, ska läsa igenom spanskan lite snabbt och sen sova. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0