24/04-12

Hej alla fina läsare!

Förlåt för att det inte kommit någon uppdatering från min sida, har bara legat i soffan och chillat framför TVn hela eftermiddagen. Riktigt skönt efter en lååång skoldag. Men ni får tjata på Sara och Emma att uppdatera mera, jag tjatar hål i huvudet på dem men dom uppdaterar ändå inte!

Dagen idag har varit helt okej antar jag. Skolan gick smooth ändå, tittade på film på NOn, yes! Fick tillbaka Engelsk-provet och jag blev väl sisådär nöjd. 97% fick jag, men jag brukar få 99% så lite besviken på mig själv blev jag allt. Men på de andra proven (snarare testen) fick jag 100% på ena och 99% på andra. Men nu ska jag sluta skryta här, haha!

Kom hem och crasha framför TVn, degrassi! Ett avsnitt som jag faktiskt missat, blev ganska surprised om jag säger så. Och sen har jag suttit här hela eftermiddagen typ. Men dansade lite för mamma förut, men jag blir så himla stel när jag ska visa upp det hemma! Helt annorlunda när vi väl står i salen, då slappnar man av på ett helt annat vis.

Förlåt för detta milslånga inlägg, kompenserar det med lite bilder! Pusshej / Mathilda




/Sara gjorde fiskbensfläta på mig förut/doggyn kunde inte låta datorn vara/surfar runt på we♥it/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0