30 april

Hejhej!
Blir lite nattbloggning nu men har inte haft tid tidigare.
Dagen började med att bli väckt 9, sen åkte jag till marieberg,kanske lägger upp nån bild imorgon på vad jag köpte. När jag kom hem satte jag mig i solen i nån timma och vid 8 gick jag ner till brasan. Det var typ inga där och iskallt, men kollade på fyrverkerier och värmde mig vid elden med Vilma och Mathilda. Har varit sjukt skönt med långhelg och hoppas att det blir bra väder imorgon också! Har även en hel del att plugga imorgon så kommer nog inte ha tid till att blogga, har även första grästräningen imorgon förhoppningsvis som jag tror blir skit kul. Ska fixa en sista sak sen ska jag sova, puss!

bild från i lördags

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0