Äntligen vår!

Hej!
Har inte riktigt haft tid för bloggen som ni kanske märker, men tänkte berätta lite vad jag gjort igår&idag. Igår så gick jag upp redan vid 8, började städa och sånt sen när jag var klar satte jag mig i solen i nån timma innan jag gick till busshållsplatsen där Mathilda satt och Emma snart kom till. Vi fotade,pratade,satt vid datorn och en massa mer. Var tyvärr sjukt trött hela dagen så somnade redan vid halv 12 framför en film. Imorse vaknade jag halv 12 och gick ut med frukost och satte mig i solen där jag satt fram till lunchen,som jag också åt i solen, sen spelade jag fotboll, lagade nätet på våra fotbollsmål och annat tråkigt. Har knappt fått någon färg alls känns det som men ska köpa någon kokosolja imorgon. Behöver även solglasögon för jag har typ inga. Nu ska jag hoppa in i duschen och sen ska jag kolla på alla bb-avsnitt jag missat. /Sara


En bild från igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0