Arbetslagdag

Hej!
Tänkte berätta lite om dagen, vi har haft arbetslagdag och våran klass åkte till polisen och kollade på nån rättegång som var ganska tråkig. Sen gick vi till bussen 20 min innan den skulle komma men det var lätt värt det för det var den bästa bussresan nånsin... lalala. Sen åt vi mat och så kollade vi på en kort film och blev uppdelade i sämsta grupperna då fick jag damp och sparkade i en stenmur och nu skiftar min tå i röd/blå, så onödigt! Sen lackade jag ur på vår lärare också,heheh. Sen var vi i skogen och skulle leta saker men jag gjorde ingenting för jag var fortfarande arg&hade ont i tån,hahha. Mathilda&jag skippade gitarren oxå och tog tidiga bussen hem. Har massor utav läxa att göra, kommer aldrig hinna. /Sara


finns det nåt godare????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0