23/04-12

Hej på er!

Dagen idag var superrolig i min åsikt! Som Sara skrev så drog vi alla + Kamilla upp på stan efter skolan och åt mellanmål sen sprang vi runt och hade kul! Hittade ett par dösnygga extensions (turkosa) men mamma tyckte det var fult så jag ba naii.. Aja, får väl smuggla hem dem på något vis haha!

Precis innan vi skulle in på dansen crasha vi på någon random lekplats och lekte! Normala cheyer här alltså. Sen dansade vi och det var superkul som vanligt, vi fick lära oss ett locking-steg och det verkade vara så sjukligt kul. Något jag kan tänka mig att dansa i framtiden. Fast det går nog inte att ta en lockingkurs i Örebro skulle jag tro.

Men iallafall tillbaka till ämnet! Sen kom jag hem, visade hela dansen för mamma, åt middag, titta på En stark resa med Ola-Conny och Morgan, sen såklart Alcatraz! Världens bästa serie (förutom Gossip girl, O.C och Magi på Waverly place då.. Hehe), ni borde verkligen check it out.

Förlåt för den superlånga texten, jag måste lära mig att korta ner dem tror jag. Godnatt kära läsare!








/me today! ignorera plånboken, jag hade bråttom./Sara och Kamilla i bussen/5-kronors glass vi köpte på Burger king/jag och Sara på Burger king/Sara och Emma leker i lekparken haha!/jag klättrar, hoho/

// Mathilda! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0