Emma

Hallå
Jag heter Emma Lindstrand och är 98 och är född i stockholm. Bodde där tills jag var 8/9,sen flyttade jag och min mamma till Linköping. Flyttade från Linköping för ca 2år sedan till där jag bor nu, Örebro. Där jag lever galet tillsammans med min vänner,b.la. Sara och Mathilda! ♥ Som jag delar blogg med.
Eftersom min pappa bor i Stockholm så tillbringar jag många helger och lov där. Åker dit varannan helg och umgås med familj,shoppar osv.
Men i vardagen bor jag med ändast med min mamma i en liiten lägenhet utanför stan (för tillfället).
Mina intressen är kompisar,shoppa,blogga,träning och resa.
Pussar! <3
Haha! jag på gymmet..

Bild på Mathilda & Sara. Bakifrån. Eftersom jag inte hittade någon bild på dom där de är tillsammans. Bara flum-bilder på dom som dom säkert inte skulle godkänna. Men ni ser ju hur dom ser ut i deras inlägg. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0