Migrän

Hej!
Har inte kunnat blogga på hela dagen. Har haft nån slags migrän idag och legat med huvudet under täcker typ hela dagen, inte kul... Har alltså inte hänt något alls idag. Fyller år på fredag och hoppas på en toppendag men jag tror verkligen inte nån födelsedag kommer slå den förra i kloten, allt var så himla perfekt. Bästa dagen i mitt liv typ. Försöker tvinga mamma att beställa en resa till london vilket inte går så bra menmen, bara att fortsätta tjata. Ska sova nu, puss!


Kommer nog sluta snart, ger fotbollen en chans fram tills hösten, sen slutar jag antagligen. Så himla tråkigt när jag spelat sen jag var 3-4 år men känner att jag varken är bra eller taggad. Skolan&läxorna dödar mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0